20140810

SZKATUŁKA SENTYMENTALNA - KIEDY DO MNIE POWRÓCISZ?



Trzecia szkatułka i nie ostatnia , którą zrobiłam równolegle z poprzednimi ale tutaj użyłam błękitu kobaltowego. Ciemniejszy kolor bardziej nawiązuje do tematu oraz mocno sygnalizuje , że to stary , pokryty znakiem czasu przedmiot.
Z tej przyczyny pokryłam ostatnią warstwę farb pastą postarzającą w kolorze imitującym suknię kobiety z motywu przewodniego szkatułki.









Jako , że jest to motyw marynistyczny wewnątrz znajduje się ten motyw :)






A tutaj coś dla Was - bransoletka :-)






Bardzo się cieszę , że podobała się Wam girlanda :D
Ostatnio bardzo lubię je szyc a jak się człowiek na coś uprze to się odczepic nie może , tak jak ja właśnie teraz bawiąc się w temacie girlandowo - decoupage'owym .
Jednak trzeba pójsc dalej , zwłaszcza jeśli w czymś zrobiło się wygodnie.
Dziękuję Wam za Wasze komentarze , które tak mobilizują do pracy , zwłaszcza kiedy sił brakuje to wtedy chce się więcej i należy , bo to dla Was , ten temat i przedmioty , które już niedługo do kogoś powędrują ....
Przed nami jeszcze  dwa tematy i mam nadzieję , że bez przeszzkód uda mi się zaprezentowac :)
W następnym poście : Owoce Morza :D
Fantastycznej niedzieli.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...