20140430

NIEBIAŃSKI ŁAPACZ MARZEŃ x 2



Cukierkowy Zawrót Głowy

Kolejne wyzwanie i można odnieśc wrażenie , że na ostatnią chwilę :(
Nic bardziej mylnego - te łapacze złych snów robiłam dwa tygodnie i wszystko ręcznie , dosłownie.
Zaczynając od formy : w rękę chwyciłam drut i owijałam go tak długo aż powstał dosyc gruby owal , później koronki , mocowanie , ozdabianie , szycie ręczne , nawlekanie koralików i pióra :)
Uwielbiam pióra , ich lekkośc i strukturę :-)
Dlatego też nie wyobrażam sobie łapacza bez tej lekkości i dlatego zabrałam te dwa , nierozłączne  do lasu aby mogły uwolnic się i złapac wiatr w swoje zwiewne włosy :D











Pięknie się poruszają prawda ?
A teraz ten , który zrobiłam jako pierwszy - mój ulubiony :)






Zgłaszam je na wyzwanie w Art Piaskownicy



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...