20140303

PRZEDWIOSENNE OCZEKIWANIE






Przedwiosenne Oczekiwanie:)
Jest taki czas , który niezmiernie lubię ..... to czas oczekiwania :-)
Czuję coś w powietrzu , jest jeszcze zimno ale wsłuchuję się w szepty niesione przez przyrodę i wyobrażam sobie pierwsze przebudzenie kwiatów i liści na drzewach.....
Przedwiosenna radośc niesiona przez śpiewy ptaków i słoneczne refleksy łapane przez uradowane koty :-)
Wiem , że na rdzawych , umęczonych zimą ramionach drzew układają się zielone pąki nadziei.....
Ten bukiet i te kwiaty są moją interpretacją przebudzenia i niedopowiedzenia związanego z próbą pogodzenia stanów uśpienia i regeneracji na mój własny sposób.
Pomyślałam o rdzy i zieleni oświetlonej blaskiem żółtego światła a potem zobaczyłam , że gdybym się postarała mogłabym odpowiedziec na wyzwanie art-piaskownicy i dodac jeszcze jeden kolor :)
Niezmiernie trudno mi było dostosowac do tej ciepłej tonacji taki odcień aby nie gryzł się z resztą ale jakoś samo wyszło - na ludowo :)











 I na koniec Wyzwanie diana-inspiruje , do którego również moje kwiaty i w ostateczności bukiet nawiązuje :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...